08 oktober 2009

the drowned sailor


new drawings for 'the waste land'

7 opmerkingen:

  1. haha! ik moest hier net zo een woord typen om mijn bericht te kunnen publiceren, en dat was: 'belatrui', je blog houdt van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik verplicht mijn blog van jou te houden!

    de onderste is trouwens de mama van lotta. helemaal gepikt van een foto van lotta en goedele in zweden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi inderdaad (the waste land wordt je nieuw boek ofzo?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je er toch aan werkt, kan je het zeker voorstellen. Boeken met nieuwe illustraties worden wel meer gedrukt en het is een mooi visitekaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. danke schön! ja, inderdaad een nieuw boek waar ik mee begonnen ben. 'the waste land' is één van de mooiste en vreemdste teksten die ik ken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hello. i also like your drawings. how did you find my blog? have a lovely day.
    c.

    BeantwoordenVerwijderen